News

Playception

Spil generelt: Spil du tog fejl af3 Kommentarer

9

LordNinja

1 år siden

Da jeg først hørte om og så noget fra StarDew spillet tænkte jeg at det ikke var noget for mig. Efter at have prøvet det er det dog et af de spil jeg har brugt mest tid på i år.

Har I andre lignende oplevelser hvor I tænker dårligt om et spil og det så ender med at være virkelig godt?

ThePatrickBay

1 år siden

Jeg har taget fejl den modsatte vej. Som barn lejede min far Tonic Trouble til N64 til mig. Jeg huskede det som værende ret godt. Så købte jeg det for halvandet år siden, hvorefter jeg så spillede det sammen med Kristian Hedeholm - og føj, hvor er det elendigt ...

Zone

1 år siden

Tilbage i 2005 spillede jeg stadig et gammelt MMO ved navn Final Fantasy XI, som bare var the bees knees. På det tidspunkt var alle andre dog ved at gå over til et lille spil der hed World of Warcraft. Jeg gik og dissede det i et par måneder og kunne ikke forstå hvad for noget nymodens pis det var, hvor man ikke brugte 2 sekunder på at slå med sit våben og hvor makroer ikke var nødvendige... xD

Så prøvede jeg så World of Warcraft og har næsten ikke set mig tilbage siden. Jeg har spillet det spil i over 10 år og skal til August have den nyeste expansion, Legion, og så kører WoW-toget fanme igen! :D Det er nok det spil jeg har undervurderet mest. xD

Nemy

1 år siden

For mig har det nok været Resident Evil. I mange år havde jeg tænkt at det ikke var et spil for mig, men så satte jeg mig ned tidligere på året og gik igang med det. Jeg blev hooked og har kørt det igennem rub og stub nu. Jeg er nu igang med Resident Evil Zero. Mit yndlings er dog stadig RE4 =)

Log ind for at deltage i debatten2!

Uploading...