News

Playception

Playception: Fejl i achievements?11 Kommentarer

12

Octman

1 år siden

Jeg er lige blevet level 11 men har fået en achievement mere for at være i level 10 (så nu har jeg to achievements der hedder "Level 10") Det må næsten være en fejl?

anoxy99

1 år siden

Hej Octman, tak fordi du gør os opmærksomme på denne fejl! Vi vil udbedre den hurtigst muligt :-)

anoxy99

1 år siden

Hej Octman, Du skulle gerne have de korrekte achievements nu! :) samtidig med at vi har opdateret systemet har vi sørget for at lave mange flere fede achievements, so start hunting! :P

Octman

1 år siden

Hej anoxy :)
Nu har jeg mistet den jeg havde med level 10? Er der et sted man kan se alle achievements? :)

anoxy99

1 år siden

Jeg kan se i vores database at du skulle have et level 10 achievement på din konto. Kan du evt prøve lige at logge ud af din konto også Logge ind igen? :)

Ja du kan klikke på achievement navnet i sidebaren. Så vil du få en oversigt over dine achievements, alternativt kan du klikke på din profil i højre hjørne og vælge "fremskridt". :)

Octman

1 år siden

Ja nu har jeg fået en masse :)

anoxy99

1 år siden

Super! :-)

Octman

1 år siden

Jeg har fået denne her achievemnet: You're about to take the first step on the longest journey of your life. men der står ikke hvad den er fået for?

anoxy99

1 år siden

Det får jeg kigget på snarest! :)

Dragoonite

1 år siden

Jeg har samme problem :)

Berntsen

1 år siden

Det var en jeg lavede, hvor jeg lavede en lang samling af gamequotes der kunne bruges om achievements... Tror bare jeg lavede den som "lav en bruger" dengang jeg lavede listen :P Men det er længe siden, og naturligvis dumt at der ikke står hvad den er for.

Zone

1 år siden

Vi har beskrivelserne af hvad de gør i databasen, så vidt jeg ved, så vi skal bare have beskrivelsen frem. Hvis jeg husker rigtigt, så er den nævnte achievement modtaget for at have skrevet en kommentar til en artikel. :)

Log ind for at deltage i debatten2!

Uploading...